Sinds 1987 staat LDJ bekend als de creatieve sparringpartner in de techsector. Al meer dan 35 jaar helpen wij technologiebedrijven met business strategie, off- en online reputatie, leadgeneratie en conversie.
De LDJ methode
Met hart voor technologie creëren wij onderscheidende verhalen en resultaat-gedreven campagnes die jouw businessdoelstellingen ondersteunen.
Jouw gewenste resultaten zijn het startpunt van onze strategische aanpak.
Samen bepalen we de thema's, beloftes en kanalen om jouw doelgroep te bereiken.
IJzersterke content die je geloofwaardigheid bevestigt. In tekst, beeld en geluid.
Met mix van paid, owned, shared en earned bereiken we jouw ideale doelgroep
Van ingewikkelde materie naar ijzersterke content. We ontwikkelen verhalen die blijven hangen. Of het nu gaat om een blog, podcast of video.
Jouw gewenste resultaten vormen het startpunt van onze aanpak. Met grondige analyses en doelgerichte inzichten ontwikkelen we een maatwerkplan. Met messaging workshops en mediatraining, leggen we samen het fundament van jouw verhaal.
Ontdek hoe subtiele verschuivingen in het speelveld enorme golven van groei kunnen veroorzaken:
Van ingewikkelde materie naar ijzersterke content. We ontwikkelen verhalen die blijven hangen. Of het nu gaat om een blog, podcast of video.
Aankondiging
Blog/Artikel
Customer case
Social content
Videoproductie
Whitepaper
Podcast
Actie/Initatief
Met een slimme mix van paid, owned, shared en earned media zorgen we ervoor dat jouw boodschap de juiste mensen bereikt.
Content campagne
Media inkoop
Platform
Event
Nieuwsbrief
Magazine
SENTIMENT
SHARE OF VOICE
SIGNUPS
TRAFFIC
LEADS
COST PER CLICK
Meten is weten. We monitoren continue on- en offline prestaties en stemmen samen af om ervoor te zorgen dat onze activiteiten leiden tot de gewenste resultaten.
Jouw gewenste resultaten vormen het startpunt van onze aanpak. Met grondige analyse en doelgerichte inzichten ontwikkelen we een maatwerkplan. Met messaging workshops en mediatraining leggen we samen het fundament van jouw verhaal.
Van ingewikkelde materie naar ijzersterke content. Wij ontwikkelen verhalen die blijven hangen, in tekst, beeld en geluid. Of het nu gaat om een blog, podcast of video.
Met een slimme mix van paid, owned, shared en earned zorgen we ervoor dat jouw boodschap de juiste mensen bereikt.
Meten is weten.
Waarom klanten met ons werken
Met hulp van Lubbers De Jong hebben we succesvol een doorlopend PR-plan opgezet. Dankzij origineel en authentiek inspringen op het juiste moment zijn er meerdere radio- en tv-momenten gerealiseerd. We hebben zelfs twee keer het journaal gehaald.
Al vele jaren werk ik met groot plezier samen met Lubbers De Jong. Ze lopen wat mij betreft voorop en leiden daarom zelfs diverse wereldwijde projecten vanwege de expertise en het vertrouwen dat ze jarenlang hebben opgebouwd.
Lubbers De Jong staat voor kwaliteit en accuratesse. Ze snappen onze business en weten dat op een toegankelijke wijze in de media te krijgen.
Lubbers De Jong helpt ons bedrijf verder qua naamsbekendheid en bij het in contact komen met toekomstige klanten.
Samen met Lubbers De Jong hebben we Salesforce op de kaart gezet.
Met Lubbers De Jong heeft MozFest Amsterdam een ongekende hoeveelheid persaandacht gekregen, meer dan welk ander MozFest-evenement dan ook.
Met Lubbers De Jong heeft MozFest Amsterdam een ongekende hoeveelheid persaandacht gekregen, meer dan welk ander MozFest-evenement dan ook.
Sinds 1987 trotse partner van
Maak kennis met ons werk
Meld je aan bij LDJ Techwatch