Case: State of Dutch Tech (Techleap)

Case
State of Dutch Tech
2024
De State of Dutch Tech is een evenement van Techleap dat dient als katalysator voor verandering. LDJ had de taak om publiciteit te genereren rond de belangrijkste thema's, om zo beslissingen over het startupbeleid aan de kaak te stellen.

INZICHT
Het vestigingsklimaat ligt voor de hand. Ondanks een levendige techscene, is er onder Nederlandse scaleups gebrek aan doorgroei(mogelijkheden) en is er onvoldoende beleidsondersteuning. Hierdoor groeit de twijfel bij bedrijven om in Nederland te blijven opereren.

AANPAK
Publiek debat is essentieel om beleidshervormingen te katalyseren. We besluiten om ruimte te geven voor de stem van andere partijen uit het ecosysteem. Van de minister en Peter Wennink van ASML tot aan de  techondernemers.

RESULTAAT
• 32 aanwezige journalisten, 25 media platforms
• 5 nieuwsmomenten
• 17 interviews, waarvan 7x RTV
• 183+ publicaties
New
Welkom op onze nieuwe website!

Geeft technologie een gezicht

Sinds 1987 staat LDJ bekend als de creatieve sparringpartner in de techsector. Al meer dan 35 jaar helpen wij technologiebedrijven met business strategie, off- en online reputatie, leadgeneratie en conversie.

Help mij groeien →

De LDJ methode

Met hart voor technologie creëren wij onderscheidende verhalen en resultaat-gedreven campagnes die jouw businessdoelstellingen ondersteunen.

Resultaat

Jouw gewenste resultaten zijn het startpunt van onze strategische aanpak.

Strategie

Samen bepalen we de thema's, beloftes  en kanalen om jouw doelgroep te bereiken.

Content

IJzersterke content die je geloofwaardigheid bevestigt. In tekst, beeld en geluid.

Bereik

Met mix van paid, owned, shared en earned bereiken we jouw ideale doelgroep

Content

Van ingewikkelde materie naar ijzersterke content. We ontwikkelen verhalen die blijven hangen. Of het nu gaat om een blog, podcast of video.

Strategie

Jouw gewenste resultaten vormen het startpunt van onze aanpak. Met grondige analyses en doelgerichte inzichten ontwikkelen we een maatwerkplan. Met messaging workshops en mediatraining, leggen we samen het fundament van jouw verhaal.

Ontdek hoe subtiele verschuivingen in het speelveld enorme golven van groei kunnen veroorzaken:

Content

Van ingewikkelde materie naar ijzersterke content. We ontwikkelen verhalen die blijven hangen. Of het nu gaat om een blog, podcast of video.

Aankondiging
Blog/Artikel
Customer case
Social content

Videoproductie
Whitepaper
Podcast
Actie/Initatief

Bereik

Met een slimme mix van paid, owned, shared en earned media zorgen we ervoor dat jouw boodschap de juiste mensen bereikt.

Content campagne
Media inkoop
Platform

Event
Nieuwsbrief
Magazine

SENTIMENT

SHARE OF VOICE

SIGNUPS

TRAFFIC

LEADS

COST PER  CLICK

Resultaat

Meten is weten. We monitoren continue on- en offline prestaties en stemmen samen af om ervoor te zorgen dat onze activiteiten leiden tot de gewenste resultaten.

Strategie

Jouw gewenste resultaten vormen het startpunt van onze aanpak. Met grondige analyse en doelgerichte inzichten ontwikkelen we een maatwerkplan. Met messaging workshops en mediatraining leggen we samen het fundament van jouw verhaal.

Content

Van ingewikkelde materie naar ijzersterke content. Wij ontwikkelen verhalen die blijven hangen, in tekst, beeld en geluid. Of het nu gaat om een blog, podcast of video.

Bereik

Met een slimme mix van paid, owned, shared en earned zorgen we ervoor dat jouw boodschap de juiste mensen bereikt.

Resultaat

Meten is weten.

Strategie: Het dynamische speelveld als katalysator voor bedrijfssucces

Waarom de sterkste thought leaders buiten de gebaande paden treden

En 7 principes voor de ontwikkeling van resultaatgerichte contentmarketing

Waarom klanten met ons werken

Met hulp van Lubbers De Jong hebben we succesvol een doorlopend PR-plan opgezet. Dankzij origineel en authentiek inspringen op het juiste moment zijn er meerdere radio- en tv-momenten gerealiseerd. We hebben zelfs twee keer het journaal gehaald.

Chris Hall

CEO - Bynder

Al vele jaren werk ik met groot plezier samen met Lubbers De Jong. Ze lopen wat mij betreft voorop en leiden daarom zelfs diverse wereldwijde projecten vanwege de expertise en het vertrouwen dat ze jarenlang hebben opgebouwd.

Ole Hellfritzsch

Marketing Manager Benelux & Nordics – Plantronics

Lubbers De Jong helpt ons bedrijf verder qua naamsbekendheid en bij het in contact komen met toekomstige klanten.

Eric ten Harkel

Directeur – COOLProfs

Lubbers De Jong staat voor kwaliteit en accuratesse. Ze snappen onze business en weten dat op een toegankelijke wijze in de media te krijgen.

Michael van den Assem

Algemeen Directeur – Interxion

Met Lubbers De Jong heeft MozFest Amsterdam een ongekende hoeveelheid persaandacht gekregen, meer dan welk ander MozFest-evenement dan ook.

Kevin Zawacki

Communicatie - Mozilla Foundation

Samen met Lubbers De Jong hebben we Salesforce op de kaart gezet.

Renzo Taal

Senior Vice President Noord-Europa & Algemeen Directeur Nederland - Salesforce

Met hulp van Lubbers De Jong hebben we succesvol een doorlopend PR-plan opgezet. Dankzij origineel en authentiek inspringen op het juiste moment zijn er meerdere radio- en tv-momenten gerealiseerd. We hebben zelfs twee keer het journaal gehaald.

Chris Hall

CEO - Bynder

Al vele jaren werk ik met groot plezier samen met Lubbers De Jong. Ze lopen wat mij betreft voorop en leiden daarom zelfs diverse wereldwijde projecten vanwege de expertise en het vertrouwen dat ze jarenlang hebben opgebouwd.

Ole Hellfritzsch

Marketing Manager Benelux & Nordics – Plantronics

Lubbers De Jong staat voor kwaliteit en accuratesse. Ze snappen onze business en weten dat op een toegankelijke wijze in de media te krijgen.

Michael van den Assem

Algemeen Directeur – Interxion

Lubbers De Jong helpt ons bedrijf verder qua naamsbekendheid en bij het in contact komen met toekomstige klanten.

Eric ten Harkel

Directeur – COOLProfs

Samen met Lubbers De Jong hebben we Salesforce op de kaart gezet.

Renzo Taal

Senior Vice President Noord-Europa & Algemeen Directeur Nederland - Salesforce

Met Lubbers De Jong heeft MozFest Amsterdam een ongekende hoeveelheid persaandacht gekregen, meer dan welk ander MozFest-evenement dan ook.

Kevin Zawacki

Communicatie - Mozilla Foundation

Met Lubbers De Jong heeft MozFest Amsterdam een ongekende hoeveelheid persaandacht gekregen, meer dan welk ander MozFest-evenement dan ook.

Kevin Zawacki

Communicatie - Mozilla Foundation

Sinds 1987 helpen wij innovators groeien

Sinds 1987 trotse partner van

Maak kennis met ons werk

CASE

Bekijk dit project

CASE

Bekijk dit project

CASE

Bekijk dit project

Meld je aan bij LDJ Techwatch

Ontvang updates over techontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijfsgroei. Word vandaag nog onderdeel van de community.

Bedankt. Je bent aangemeld!
Oeps, er gaat iets mis.
Cookie-instellingen

Uw privacy is voor ons van groot belang, daarom kunt u ervoor kiezen om bepaalde opslagtypes die niet essentieel zijn voor de werking van de website uit te schakelen. Het blokkeren van deze categorieën kan invloed hebben op uw gebruikservaring op onze site. Meer informatie

Alle cookies accepteren

Deze onderdelen zijn nodig om de website naar behoren te laten functioneren.

Altijd actief

Deze cookies worden ingezet om advertenties aan te bieden die beter aansluiten op uw interesses.

Met deze cookies kan de website keuzes die u maakt (zoals uw gebruikersnaam, taal of de regio waar u zich bevindt) onthouden en zo verbeterde en persoonlijkere functies bieden.

Deze gegevens helpen de beheerder van de website om te begrijpen hoe de website presteert, hoe bezoekers ermee omgaan en of er mogelijk technische problemen zijn.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.